کامران کلانی در دیدار با فرماندار شهرستان آران وبیدگل مطرح کرد: پایین بودن نرخ بیکاری در این شهرستان فرصت مناسبی برای برنامه ریزی بهتر در زمینه توسعه اقتصادی فراهم می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: پایین بودن نرخ بیکاری فرصتی برای برنامه ریزی بهتر در توسعه اقتصادی است

کامران کلانی در دیدار با فرماندار شهرستان آران وبیدگل مطرح کرد: پایین بودن نرخ بیکاری در این شهرستان فرصت مناسبی برای برنامه ریزی بهتر در زمینه توسعه اقتصادی فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان این که آران و بیدگل قطب تولید فرش ماشینی در کشور است، گفت: در همه صنایع به ویژه صنعت فرش باید به سلیقه مشتری و سفارش محوری توجه بیشتری شده و به موضوع R&D و روانشناسی کار در این صنعت اهمیتی دوچندان داده شود.

کلانی نرخ بیکاری در این شهرستان را حدود 6 درصد عنوان کرد و افزود: این موضوع یکی از نقاط قوت این شهرستان است و مسئولین با آرامش بیشتری، می توانند برای توسعه اقتصادی شهرستان برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به این که این شهرستان دارای 800 واحد صنعتی است که نزدیک به 90 درصد آنها را صنایع تولید فرش و صنایع وابسته تشکیل می دهد اظهار کرد: اقتصاد این شهرستان لازم است از حالت تک محصولی خارج شود.

وی در ادامه به دریاچه نمک به عنوان یکی از ظرفیت های مهم برای اشتغال آفرینی و ثروت آفرینی اشاره کرد که با یک نگاه استراتژی محور می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

کلانی با اشاره به برخی از مسائلی که مانع از توسعه اشتغال در سطح مورد انتظار در استان شده است، گفت: در حال حاضر ما برای برنامه ریزی هرچه بهتر در جهت بهبود وضعیت اشتغال نیاز به یک برنامه جامع اشتغال و یک نقشه ی راه مشخص در استان داریم.

کلانی با بیان اینکه ضروری است آموزش مهارت های لازم از دوران کودکی تا نوجوانی و جوانی برای اقشار مختلف وجود داشته باشد ظرفیت سنجی، استعداد یابی و آموزش در همه اقشار از کودکان تا بزرگسالان را جزو برنامه های درحال پیگیری در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان عنوان کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی اصفهان در پایان با اشاره به حوزه رفاه اجتماعی گفت: توانمند کردن اقشار مردم برای کاهش و خروج از فقر یکی دیگر از برنامه های این اداره کل است که در گام اول به صورت پایلوت در چند روستا تعریف شده است.

در پایان این جلسه از زحمات جواد صدیقیان در سمت رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل تقدیر و حکم مسئولیت حسن اربابی به عنوان سرپرست جدید این اداره به وی تحویل شد.

منبع:mcls.gov.ir



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش