10دلیل برای خرید فرش ماشینی
امروزه مد و سلایق بازار به سرعت در حال تغییر است . همانطور که رنگ سال به طور مداوم تغییر می کند طرح ها و نقشه های فرش نیز به روز می شود و با الهام گرفتن از وقایع روز تغییر می کند

10دلیل برای خرید فرش ماشینی

تغییر مد و سلیقه ها :
امروزه مد و سلایق بازار به سرعت در حال تغییر است . همانطور که رنگ سال به طور مداوم تغییر می کند طرح ها و نقشه های فرش نیز به روز می شود و با الهام گرفتن از وقایع روز تغییر می کند مانند رویداد های جهانی و یا خلق شخصیت های تلوزیونی و کارتونی به طور مثال  با اکران یک انیمیشن تلوزیونی همه کودکان و نوجوانان دوست دارند شخصیت کارتونی محبوب خود را که ماه پیش روی پرده سینما دیده اند در اتاقشان داشته باشند که تنها در تولید فرش های تافتینگ و ماشینی امکان پذیر است .

انعطاف پذیری :
انعطاف پذیری در فرش ماشینی یکی از ویژگی های مهم این کالاست . این انعطاف پذیری کاربردهای این کالا را هم به طور گسترده ای افزایش داده مثلا اگر دوستی دارید که می خواهید غافلگیرش کنید و برای هدیه تولدش هدیه ای متفاوت به او بدهید می توانید عکس او و یا منظره مورد علاقه اش و حتی آخرین عکس سلفی تان را به تولید کنندگان تابلو فرش ماشینی بدهید تا یک تابلو فرش ماشینی داشته باشید .

هزینه معقول :
فرش ماشینی در هر صورت از سایر کفپوش های نساجی ارزان تر بوده و قیمت معقول تری دارد . فرش های ماشینی در سایز های مختلف و جنس های گوناگون و تراکم های مختلف دربازار وجود دارند و رنج وسیع قیمتی برای آنها هم وجود دارد . این امکان برای مشتری مهم است و مشتری می تواند با توجه به بودجه خود فرش ماشینی مورد نظر را تهیه کند بدون اینکه نگران قیمت بالای آن باشد .

امکان تعویض در دوره های زمانی کمتر :
قیمت مناسب تر فرش های ماشینی موجب می شود بتوانید آنها را در دوره های زمانی کوتاه تر و یا به عبارت دیگر آنها را زود به زود تعویض کنید . تعویض زود به زود فرش ها می توانند فضای خانه را نو و تازه کند و رنگ جدیدی به خانه بدهد . همین طور به شما این امکان را میدهد که با تعویض مبلمان یا دیگر لوازم خانه تان فرش خانه تان را نیز با آن هماهنگ کنید و با نگرانی کمتری آنرا عوض کنید بنابراین هر چقدر به مد  و تعویض لوازم خانه و تازه کردن محیط خانه تان بیشتر علاقه دارید سعی کنید فرش های ارزان تری بخرید تا مثلا با تعویض سالانه آنها کمتر متقبل هزینه شوید . حتی می توانید فرش های ماشینی خود را که دوره کوتاهی کار کرده در طرح های خاص تعویض فرش با قیمت کمتری بفروشد و آنها را به پول تبدیل کنید و یا در وب سایت های خرید و فروش کالاهای دست دوم آنرا به قیمت مناسبی بفروشید چرا که هنوز نو و قابل استفاده است .

حساسیت های کمتر در شستشو و تمیز کردن :
فرش های ماشینی به دلیل بشر ساخت بودن الیاف و نخ های به کار رفته و نیز عملیات های تکمیلی حرارتی که بر روی فرش انجام می شود و به مراتب مقاوم تر و با دوام تر از سایر کفپوش های نساجی است . همچنین می توانید فرش های ماشینی را هر ساله برای شست و شو به قالیشویی های معتبر ارسال کنید و خیالتان از آسیب دیدن و یا خرابی فرشتان راحت باشد . حتی خودتان هم می توانید در خانه با شوینده های مناسب فرش را لکه گیری کنید .


دسترسی آسان تر و حق انتخاب بیشتر :
با مراجعه به نمایندگی فروش شرکت فرش پامچال از تنوع محصول و انتخاب راحت تر کالا می توان استفاده کرد .

وجود گارانتی و کمپین های تبلیغاتی خاص :
برای خرید فرش های ماشینی امکانات و آفرها و جشنواره های زیادی وجود دارد. تخفیف های ویژه ای هم که وجود دارد را نباید از دست داد .

جلوه و زیبایی قابل قبول :
فرش های ماشینی در عین حال که نام ماشینی بر خود دارند اما از نظر کیفیت ، ظرافت و زیبایی بی نظیز هستند به ویژه محصولات جدیدی که به بازار ارائه می شود و با استفاده از تکنولوژی های جدید بافته شده اند بسیار زیبا و ظریف هستند.

ماشینی اما استاندارد :
متاسفانه برخی تبلیغات غلط و یا اغراق کننده در مورد فرش های ماشینی وجود دارد اما اگر از برند معتبر شرکت فرش پامچال که دارای نشان استاندارد می باشد خرید می کنید خیالتان از سالم بودن محصول و بی خطر بودن آن برای سلامتی خود و خانواده تان خیالتان راحت باشد . برای خرید فرش از مغازه های فرش فروشی نیز حتما به نشان استاندارد آن پروانه کسب و مجوز فعالیت دقت کنید تا بتوانید بعداز حقوق مادی و معنوی خود دفاع کنید و در صورت بروز مشکل به مراجع قانونی مانند اتحادیه فرش ماشینی و موکت و … مراجعه کنید .

برای هر سایز و اندازه ای :
با خرید فرش ماشینی تقریبا می توانید مطمئن باشید که هر فضای با هر اندازه و وسعتی را می توانید فرش کنید . از کناره  و دایره و بیضی گرفته تا ابعاد خاص می توانید فرش های ماشینی را به سرعت پیدا کنید حتی اندازه های کاملا غیر متعارف شما را با طراحی کاملا زیبا و منحصر به فرد می بافند و به شما ارائه می دهند .



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش