رییس اتحادیه تولیدکنندگان قاضی انتپ پس از مراسم امضای تفاهمنامه سه جانبه برپایی نمایشگاه فرش استانبول در دسامبر 2023 گفت: «ما امروز تصمیمی تاریخی برای صنعت فرش ترکیه گرفتیم. ترکیه پس از این تاریخ مرکز تولید و تجارت فرش خواهد بود.»

نمایشگاه فرش استانبول در دسامبر 2023 و رهبری ترکیه در تجارت فرش ماشینی

 

نمایشگاه فرش ماشینی و کفپوش استانبول 2023

با امضای قراردادی سه جانبه: اولین دوره نمایشگاه فرش استانبول در دسامبر 2023 برگزار می شود.

انجمن صادرکنندگان فرش جنوب شرق آناتولیِ انجمن صادرکنندگان فرش استانبول و شرکت نمایشگاهی تویاپ با امضای قرارداد  سه جانبه برپایی نمایشگاه فرش استانبول را تایید کردند.

اولین دوره نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول ترکیه در روزهای 14 الی 18 آذرماه 1402 (05 الی 08 دسامبر 2023) برگزار می گردد.

تولیدکنندگان ترک سال گذشته با هدف برپایی نمایشگاه در استانبول از دموتکس هانوفر انصراف دادند و حالا با این نمایشگاه قصد دارند ترکیه را به مرکز تولید و تجارت فرش ماشینی دنیا تبدیل کنند.

نمایشگاه فرش استانبول و رهبری ترکیه در تجارت فرش ماشینی

رییس اتحادیه تولیدکنندگان قاضی انتپ پس از مراسم امضای تفاهمنامه سه جانبه برپایی نمایشگاه فرش استانبول گفت: «ما امروز تصمیمی تاریخی برای صنعت فرش ترکیه گرفتیم. ترکیه پس از این تاریخ مرکز تولید و تجارت فرش خواهد بود.»

زیتال عابدین کاپلان با اشاره به هزینه های بالای نمایشگاه دموتکس هانوفر افزود: «سیاست خاص ویزا در کشور آلمان برا اتباع کشورهای خاورمیانه و آفریقا و آسیا مشکلاتی ایجاد کرده و به راحتی صادر نمی شود. همچنین هرساله هانوفر از نمایشگاه فرش و کفپوش دموتکس میلیون ها یورو درآمد دارد در حالیکه آلمان تولیدکننده فرش نیست. به جای حضور در هانوفر اکنون بزرگترین نمایشگاه فرش را در استانبول خواهیم داشت و گام مهمی برای کمک به توسعه نمایشگاه ها در کشورمان برداشته شده است.
ما کشوری هستیم که فرش تولید می کنیم و می خواهیم رهبری ما در تولید در حوزه تجارت فرش ادامه پیدا کند. »



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش