صبح روز شنبه، نشستی با حضوز رئیس اتاق کاشان، اتحادیه فرش ماشینی کاشان، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و جمعی از تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد. صبح روز شنبه سیزدهم آذرماه 1401، نشستی با حضوز رئیس اتاق کاشان، اتحادیه فرش ماشینی کاشان، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و جمعی از تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد.

آلمان ویزا نداد، نمایشگاه دموتکس تحریم شد

تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه دموتکس آلمان شرکت نمی کنند

صبح روز شنبه سیزدهم آذرماه 1401، نشستی با حضوز رئیس اتاق کاشان، اتحادیه فرش ماشینی کاشان، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و جمعی از تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد.

در ابتدای نشست، شرکت های حاضر در نمایشگاه دموتکس گزارشی از آخرین وضعیت صدور ویزا برای اعضای تیم خود را ارئه نمودند.

در پایان، حاضرین در نشست بدلیل عدم صدور ویزا توسط کشور آلمان تصمیم به تحریم نمایشگاه گرفته و انصراف خود را از شرکت در نمایشگاه دموتکس آلمان 2023 اعلام نمودند.

 

نمایشگاه دموتکس در تاریخ 12 الی 15 ژانویه 2023 مصادف با 22 الی 25 دی ماه 1401 برگزار خواهد شد. 

نمایشگاه بین المللی دموتکس آلمان در شهر هانوفر منعقد می شود و به عنوان معتبرترین نمایشگاه انواع کفپوش ها  و فرش ها در جهان شناخته شده است. این نمایشگاه ارائه کننده انواع قالی ها و قالیچه های دستباف مدرن و سنتی با کیفیت می باشد که کشورهای مختلفی همچون ایران، افغانستان، چین، نپال و پاکستان حضور دارند.

در این نمایشگاه برندهای معروف فرش و کفپوش، محصولات خود را در معرض فروش قرار می دهند. نمایشگاه دموتکس آلمان به صورت کاملا انحصاری در زمینه فرش ها و کفپوش ها و معماری در جهان فعالیت می کند. 

 


    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش