رئیس اتاق بازرگانی شهرستان کاشان ضمن اشاره به استقرار ۱۷ شهرک صنعتی در منطقه گفت: کاشان محلی برای توسعه صنعتی توسط سرمایه‌گذاران ندارد.

کاشان محلی برای توسعه صنعتی ندارد

رئیس اتاق بازرگانی شهرستان کاشان ضمن اشاره به استقرار ۱۷ شهرک صنعتی در منطقه گفت: کاشان محلی برای توسعه صنعتی توسط سرمایه‌گذاران ندارد.

 محمود تولایی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع صنعتگران کاشانی سابقه کاشان در صنعت سابقه قدیمی است، اظهار داشت: کاشان و آران و بیدگل دو شهرستانی هستتد که هیچ مرزی ندارند و به لحاظ اجتماعی، فرهنگی و غیره یکسان هستیم.

وی ضمن اشاره به فعالیت یک هزار و 500 واحد تولیدی و 25هزار واحد صنفی فعال در منطقه کاشان افزود: 300 نوع محصول در این منطقه تولید می‌شود به نحوی که 90 میلیون مترمکعب تولید سالانه ما در تولید فرش ماشینی است و 300 تن روزانه تولید نخ داریم.

رئیس اتاق بازرگانی شهرستان کاشان ضمن اشاره به ظرفیت 200هزار تنی تولید گلاب و عرقیجات گیاهی در منطقه ابراز داشت: کاشان در کشور رو به نخست تولید گلاب و عرقیجات گیاهی را دارد و نزدیک به 75هزار نفر اشتغال مستقیم را ایجاد کرده است.

وی ضمن اشاره به 240 معدن ثبت شده در شهرستان کاشان گفت: تنوع معدنی در منطقه تنوعی بسیار خوبی است و از طرف دیگر تنها تولیدکننده توری آلومینیومی در این منطقه مستقر است و بزرگترین سایت خودروسازی کشور نیز در این منطقه مستقر است.

تولایی از وجود 17 شهرک صنعتی در منطقه کاشان تصریح کرد: ما با گمرک کاشان 17 سال صادرات انجام می‌دهد و کاشان رتبه 15 در کشور دارد و تنوع صادرات نیز بالا است و بالای 100 محصول از منطقه کاشان صادر می‌شود و از شرق و غرب آسیا و اروپا و سایر کشورهای دنیا صادرات داریم و بیش از 448 میلیون دلار صادرات داشتیم و یکی از صنعتی‌ترین نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه بیشترین ارتباطات ما با وزارت صمت است، تاکید کرد: ما در توسعه صنعت محلی برای واگذاری سرمایه‌گذاران نداریم علی‌رغم اجرای فازهای توسعه امکان توسعه وجود ندارد و حدود 60 درصد از واحدهای مستقر  امکانات زیرساختی به صورت کامل ندارند.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش