آتش سوزی گسترده یک واحد ریسندگی و فرش ماشینی در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

مهار حریق پس از تلاش ۴ساعته آتش نشانان

جزئیات آتش سوزی در واحد فرش ماشینی آران و بیدگل

آتش سوزی گسترده یک واحد ریسندگی و فرش ماشینی در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل گفت: در این حادثه که ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه شامگاه یکشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد، آتش‌نشانان همراه با ۱۵ دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش‌نشانی آران و بیدگل، کاشان، ارتش و شرکت فولاد به همراه ۲۰ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

احمد دهقانی افزود: آتش‌سوزی گسترده از قسمت انبار شرکت فرش آغاز شده بود و به علت وزش باد حدود نیم ساعت آتش گسترش یافت به دو سوله مجاور هم سرایت کرد.

وی گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات تخلیه، ایمن‌سازی و سرد کردن سوله‌های شرکت‌های مجاور، نسبت به خاموش کردن شعله‌های آتش در انبار و ۲ سوله این شرکت، اقدام و آتش را قبل از گسترش به شرکت‌های مجاور و بروز خسارت بیشتر مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل با بیان اینکه علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، افزود: این حادثه مصدوم جانی نداشت.

شهرستان آران و بیدگل با برخورداری از سه شهرک صنعتی و افزون بر ۸۰۰ شرکت تولیدی و جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفری در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش