بهرام الیاسی فعال صنعت فرش ماشینی ، با اشاره به فعالیت ۱۲ ساله در حوزه تولید و توزیع فرش های ماشینی اظهار کرد: حدود ۵۶ درصد تولیدات ما به کشورهای همسایه صادر می شود و مابقی را در ایران عرضه می کنیم.

استقبال کشورهای همسایه از فرش ایرانی| نوسانات قیمت، تولید را کاهش داده است

الیاسی، فعال صنعت فرش ماشینی گفت: در کشورهای همسایه استقبال زیادی از فرش های ایرانی می شود.

بهرام الیاسی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به فعالیت ۱۲ ساله در حوزه تولید و توزیع فرش های ماشینی اظهار کرد: حدود ۵۶ درصد تولیدات ما به کشورهای همسایه صادر می شود و مابقی را در ایران عرضه می کنیم.

فعال صنعت فرش ماشینی به نوسانات قیمت و کمبود مواد اولیه در بازار اشاره کرد و افزود: این نوسانات باعث شده تا تولید فرش نسبت به گذشته کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در کشورهای همسایه استقبال زیادی از فرش های ایرانی می شود گفت: صنعت فرش ارزآور بوده و درآمد زیادی را می تواند روانه کشور کند.

الیاسی اظهار کرد: اگر مقایسه ای داشته باشیم، کیفیت فرش های تولیدی کشور ترکیه بسیار پایین تر از فرش های ایرانی است اما به دلیل نبود نوسان قیمتی، فرش های ترکی به مراتب بازار خوبی نسبت به فرش های ایرانی دارد.

فعال صنعت فرش ماشینی افزود: ۸۰ درصد فرش های تولیدی در ایران اکریلیک هستند و شاید تنها ۲۰ درصد تولیدات پلی استر و غیره باشد در حالیکه در فرش های تولیدی کشورهای خارجی تقریبا از پلی استر و الیاف متفرقه دیگر استفاده می شود.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش