سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: باید از ظرفیت‌های صنعتی به خصوص در حوزه فرش ماشینی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل به بهترین شکل بهره برده و از فعالان این صنعت حمایت کنیم.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل مطرح کرد؛

ضرورت حمایت از فعالان صنعت فرش و گردشگری در آران و بیدگل

 سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: باید از ظرفیت‌های صنعتی به خصوص در حوزه فرش ماشینی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل به بهترین شکل بهره برده و از فعالان این صنعت حمایت کنیم.

علی اکبر رضایی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از صنعتگران این شهرستان با اشاره به اهمیت تولید در سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان در مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی تاکید زیادی داشته و دارند و مهمترین مؤلفه رسیدن به اقتصاد مقاومتی در موضوع تولید است.

وی با بیان اینکه باید از تولیدگران و صنعتگران حمایت‌های لازم انجام شود، ابراز داشت: فرمانداری آران و بیدگل با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی برای حمایت از صنعتگران در چارچوب‌های قانونی کوتاهی نمی‌کند.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با اشاره به اینکه منطقه کاشان دومین قطب تولید فرش ماشینی جهان و بزرگترین در سطح کشور است، تصریح کرد: در مجموعه شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل ۸۰۰ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که بخش زیادی از آن مربوط به صنعت فرش و دیگر صنایع وابسته است.

گردشگری و فرش دو صنعت پویای شهرستان آران و بیدگل

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولیدکننده‌ها و صنعتگران ایجاد اشتغال در سطح جامعه را در پی دارد، افزود: ظرفیت‌های صنعتی به خصوص در حوزه فرش ماشینی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل را باید به بهترین شکل از آن بهره برد و به این منظور لازم است دستگاه‌های اجرایی شهرستان با فعالین این دو بخش همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رضایی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر در بخش صنعت آران و بیدگل مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی منطقه شهر سلیمان صباحی آران و بیدگل است که به نوعی قلب تپنده صنعتی این شهرستان است.

صنعتگران در خط مبارزه با تحریم‌ها فعالیت می‌کردند

وی با بیان اینکه در دوران تحریم صنعتگران در خط مبارزه با تحریم‌ها، همچون مجاهدان فعالیت می‌کردند، گفت: با وجود تمام مشکلات واحدهای صنعتی آران و بیدگل همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند که این موضوع حمایت دولتمردان را نیز می‌طلبد.

 

منبع:خبرگزاری مهر



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش