بیست و ششمین نمایشگاه منسوجات خانگی استانبول(2021 EVTEKS) از تاریخ 29 شهریور الی 02 مهرماه 1400 نمایشگاه CNR – یشیل کوی استانبول برگزار خواهد گردید.

نمایشگاه بین المللی منسوجات خانگی استانبول

نمایشگاه EVETEKS ، بازتاب توانمندی‌های صنعت منسوجات خانگی

بیست و ششمین نمایشگاه منسوجات خانگی استانبول(2021 EVTEKS) از تاریخ 29 شهریور الی 02 مهرماه 1400 نمایشگاه CNR – یشیل کوی استانبول برگزار خواهد گردید.

EVTEKS با اولین نسخه از بخش ویژه فرش در سال جاری، صنعت فرش را قادر می‌سازد تا به بازارهای جدید نفوذ کند.
 
نمایشگاه EVTEKS  یکی از دو نمایشگاه بزرگ منسوجات خانگی در جهان است. بیست و ششمین دوره این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در استانبول برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که در آن بیش از هزاران محصول از بیش از ۷۰۰ شرکت به نمایش گذاشته می‌شوند، انتظار حضور بیش از ۱۰۰ هزار متخصص صنعت در سال جاری را دارد. سمینارهای طراحی EVTEKS نیز با مشارکت برجسته‌ترین طراحان و متخصصان صنعتی جهان بر روی صحنه می‌روند.

با همکاری TETSİAD (اتحادیه صنعتگران و بازرگانان منسوجات خانگی ترکیه) و پشتیبانی وزارت بازرگانی جمهوری ترکیه و KOSGEB (سازمان توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط ترکیه)، این نمایشگاه به مدت ۵ روز میزبان بیش از ۷۰۰ شرکت از ۱۳۰ کشور جهان خواهد بود. 

این نمایشگاه با انتظار دارا بودن بیش از ۱۰۰ هزار بازدید کننده، جدیدترین محصولات و مجموعه‌ها را در زمینه منسوجات، طراحی و کفپوش‌ها ارائه می‌دهد.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه EVTEKS   که از ۲۰ تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در مرکز نمایشگاه CNR Expo Istanbul برگزار می‌شود، از متخصصان صنعت استقبال می‌کند. EVTEKS با اولین نسخه از بخش ویژه فرش در سال جاری، صنعت فرش را قادر می‌سازد تا به بازارهای جدید نفوذ کند.

هزاران برند صنعت منسوجات خانگی در یک پلتفرم

EVTEKS هزاران برند را در یک پلتفرم در مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع گرد هم خواهد آورد. این نمایشگاه که معماران داخلی، نمایشگاه‌های مبلمان، توزیع کنندگان، واردکنندگان، عمده فروشان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خریداران حرفه‌ای از آن بازدید می‌کنند، انتظار حضور متخصصان صنعتی از کشورهای اروپایی، خاورمیانه، کشورهای خلیج فارس، شمال آفریقا، روسیه و کشورهای CIS را دارد.

EVTEKS با سبد محصولات متنوع خود به عنوان یکی از جالب توجه‌ترین نمایشگاه‌ها در کل جهان معرفی شده است. صنعت منسوجات خانگی ترکیه با رتبه اول در اروپا و چهارم در جهان به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده منسوجات خانگی، بازارهای جدیدی را کشف کرده و حجم تجارت خود را در این نمایشگاه افزایش خواهد داد.

سمینارهای طراحی برای غنی سازی نمایشگاه 

صنعت منسوجات خانگی ترکیه با داشتن برنامه‌ای پر بار برای تقویت موقعیت فعلی خود در بازارهای جهانی، طی سال‌های اخیر به حجم بازار ۱۳ میلیارد دلاری رسیده است. این صنعت با صادرات به ۱۷۴ کشور، بازارهای جدیدی را از طریق نمایشگاه کشف می‌کند.

EVTEKS با رویدادهای مضمونی استثنایی از جمله سمینارها و کنفرانس‌ها به کانون توجهات قدم خواهد گذاشت. طراحان و معماران مشهور جهان و همچنین هنرمندان و طراحان معتبر نساجی در سمینارهای طراحی EVTEKS بر روی صحنه می‌روند.

الزامات کد HES برای شرکت در نمایشگاه

با هدف تأمین مراقبت‌های بهداشتی برای غرفه داران و بازدید کنندگان نمایشگاه و از بین بردن خطرات احتمالی تحت معیارهای جدید “بازگشت به حالت عادی” که توسط دولت ترکیه و UFI (انجمن جهانی صنعت نمایشگاه) تعیین شده است، مجموعه‌ای از اقدامات مانند بررسی دمای بدن در ورودی‌های نمایشگاه، تمیز نگه داشتن مداوم هوا با استفاده از سیستم‌های تهویه، محدود کردن تعداد افراد حاضر در محل نمایشگاه و همچنین درخواست از غرفه داران، بازدید کنندگان  و کارکنان برای به اشتراک گذاشتن کدهای HES خود در نمایشگاه، در نظر گرفته شده است.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش