فرماندار آران و بیدگل گفت: افزون بر ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع مستقر در این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال‌جاری پرداخت شده است.

صنایع آران و بیدگل افزون بر ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

فرماندار آران و بیدگل گفت: افزون بر ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع مستقر در این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال‌جاری پرداخت شده است.

به گزارس ایرنا، اسماعیل بایبوردی روز سه‌شنبه در این زمینه بیان کرد: این تسهیلات بر اساس تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور از سوی پست بانک استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل به صنایع تولید فرش ماشینی در راستای حمایت از کسب و کار و اشتغال پایدار پرداخت شد.

وی با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل دارای رتبه دوم دریافت این تسهیلات در استان اصفهان است، افزود: پیگیری جدی روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از سوی بانک‌های عامل به منظور رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و تحقق جهش تولید در دستور کار پست بانک است که جای قدردانی دارد.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید اقدام‌های مطلوبی با هدف رونق و جهش تولید در برنامه کاری خود دارد، اظهار داشت: جذب اعتبارهای صندوق توسعه ملی در استان اصفهان موجب ایجاد اشتغال پایدار روستایی و رونق اقتصادی شده است.

وی با قدردانی از اهتمام پست ‌بانک ‌ایران در خدمات‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و ضرورت حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی مرتبط اضافه کرد: امید می‌رود این بانک بتواند با تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های خود در افزایش رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی شهرستان آران و بیدگل کمک‌های بیشتری بکند.

بایبوردی یادآور شد: آران و بیدگل با وجود ۸۱۰ واحد صنعتی و حدود ۲۰ هزار کارگر شاغل، نقش مهمی در چرخه اقتصادی، تحقق رونق و جهش تولید و نیز کاهش نرخ بیکاری در کشور ایفا می‌کند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع:ایرنا



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش