بهترین انتخاب برای فرش آشپزخانه کدام است؟
اصولا انتخاب فرش مناسب برای خانه یکی از مهم ترین دغدغه های افراد برای چیدمان و دکوراسیون منزلشان است. معمولا هر بخشی از خانه نیاز به فرش متناسب با خود است و شما می توانید بر اساس دانسته ها و همین طور سلیقه خودتان فرش مناسبی را انتخاب نمایید.

بهترین انتخاب برای فرش آشپزخانه کدام است؟

اصولا انتخاب فرش مناسب برای خانه یکی از مهم ترین دغدغه های افراد برای چیدمان و دکوراسیون منزلشان است. معمولا هر بخشی از خانه نیاز به فرش متناسب با خود است و شما می توانید بر اساس دانسته ها و همین طور سلیقه خودتان فرش مناسبی را انتخاب نمایید. یکی از بخش های مهم خانه که به قلب خانه نیز شهرت دارد آشپزخانه است، اما آیا شما می دانید که بهترین فرش برای دکوراسیون آشپزخانه شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ 

سبک فرش آشپزخانه
به اعتقاد فرش پامچال اولین نکته ای که باید در رابطه با انتخاب فرش آشپزخانه خود مد نظر قرار دهید سبک فرش و تناسب آن با دکوراسیون آشپزخانه تان است. اگر دکوراسیون آشپزخانه شما لوکس و کلاسیک است طبیعتا وجود فرشی مدرن نه تنها نمی تواند زیبایی فضا را افزایش دهد بلکه از میزان آن می کاهد.

اگر آشپزخانه شما دارای رنگش مشخص و تک است شما هم می تواند به دنبال فرشی با رنگ تک با الیافی برجسته بروید و محیط را به تعادل برسانید.

  

انتخاب رنگ فرش آشپزخانه
به طور کلی از آنجایی که فضای آشپزخانه پر از رفت و آمد است و امکان کثیف شدن سطح زمین و به تبع آن سطح فرش بسیار بالاست توصیه ما این است که برای خرید فرش آشپزخانه خود به دنبال رنگ های تیره تر باشید تا نگرانی و دغدغه کثیف شدن فرش کمتر دامانتان را بگیرد. با این حال اگر می خواهید فرشی روشن و یا رنگی داشته باشید می توانید در ازای شست و شوی سریع تر و بیشتر آن به انتخاب دلخواه خود دست یابید.

 

 بیشتر بخوانید:

  ست کردن رنگ پرده و فرش در دکوراسیون منزل

  راهنمای چیدمان دکوراسیون با فرش قرمز

 

اندازه فرش آشپزخانه
از موضوعات مهم دیگری که باید برای انتخاب فرش آشپزخانه تان به آن توجه کنید اندازه و ابعاد فرش است. توصیه ما این است که از پوشش کامل سطح زمین با فرش بپرهیزید و فرشی را انتخاب کنید که از اطراف مقداری با دیوار فاصله داشته باشد.

علاوه بر این شما می توانید با کمک فرش های کوچک صرفا بخش های مشخصی از آشپزخانه مثل زیر سینک را پوشش دهید تا در زمان شست و شوی ظرف کف پایتان با سطح زمین در تماس نباید. به علاوه اینکه اگر در دکوراسیون آشپزخانه تان از میز ناهارخوری استفاده می کنید توصیه ما این است که حتما به فکر پوشش دادن زمین زیر میز باشید تا در زمان نشستن روی صندلی پایتان بر روی فرش قرار بگیرد.

 

جنس فرش مناسب برای آشپزخانه
وقتی تصمیم می گیرید که برای دکوراسیون آشپزخانه خود فرشی انتخاب کنید باید به جنس آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید. همان طور که پیش از این نیز اشاره شد فضای آشپزخانه به عنوان یکی از پر رفت و آمدترین بخش های خانه به شمار می آید، به همین دلیل نیز انتخاب فرش هایی بسیار گران قیمت با الیافی ظریف و حساس انتخاب درستی نخواهد بود.

بنا بر توضیحاتی که داده شد توصیه می شود که برای آشپزخانه خود به دنبال فرشی ماشینی باشید، چرا که این فرش ها قیمت مناسبی داشته و به راحتی نیز شست و شو می شوند. توصیه ما این است که برای فرش آشپزخانه خود به دنبال گزینه هایی باشید که پرزهای کوتاهی دارند و آلودگی های کمتری در میان پرزهای آنها پنهان خواهند شد.

در نهایت نیز باید اشاره کنیم که سعی کنید در انتخاب فرش آشپزخانه خود به دنبال چیزی باشید که سبک و نازک باشد تا بتوانید آن را به راحتی جا به جا کرده و یا شست و شو دهید.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش