حضور شرکت فرش پامچال در نمایشگاه بین المللی دموتکس ترکیه 2019
نمایشگاه فرش و کف‌پوش دموتکس ترکیه 2019 از هفتم تا دهم اردیبهشت ماه 1398 در شهر قاضی انتپ ترکیه برگزار میگردد، فرش پامچال با حضور خود در نمایشگاه دموتکس ترکیه،محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.

حضور شرکت فرش پامچال در نمایشگاه بین المللی دموتکس ترکیه 2019
نمایشگاه دموتکس قاضی انتپ ترکیه 2019
نمایشگاه DEMOTEX Gaziantep

نمایشگاه فرش و کفپوش قاضی انتپ ترکیه ، یکی از معتبرترین نمایشگاه های ترکیه است که در ارتباط با صنایع فرش و کفپوش در ترکیه برقرار میشود .این نمایشگاه که امسال از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آپریل  ۲۰۱۹ (۷ تا ۱۰ اردیبهشت ) در شهر قاضی آنتپ ترکیه برگزار خواهد گردید، امسال شاهد حضور ۲۰۳ شرکت خواهد بود که از ۱۰ کشور مختلف در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و غرفه خواهند داشت .

نمایشگاه فرش و کفپوش قاضی انتپ  امسال پنجمین دوره حضور خود را در فضایی به مساحت ۲۹٫۰۰۰ مترمربع برگزار خواهد کرد و  علاقمندان و فعالان این رشته را از سراسر دنیا به دور یکدیگر جمع می کند .

دموتکس فرصتی بزرگ است که تولیدکنندگان فرش ماشینی تلاش می کنند تا از طریق این نمایشگاه بین المللی خود را به دنیا بهتر  و بیشتر معرفی کنند.

شرکت فرش پامچال با حضور خود در نمایشگاه دموتکس ترکیه، محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.



 همراه ما باشید در نمایشگاه دموتکس ترکیه 2019

7-10 اردیبهشت 1398
سالن 2 - غرفه A300


اما چرا این نمایشگاه پر طرفدار در شهر قاضی انتپ ترکیه برگزار میشود ؟ دلیل برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش قاضی انتپ ترکیه در قاضی انتپ ، به دلیل وجود شرکت های بافنده فرش ماشینی در این منطقه است . در واقع میتوان گفت که این منطقه مرکز شرکت های است که در زمینه بافت فرش های ماشینی و کف پوش ها فعالیت دارند . این نمایشگاه در طول سالهای گذشته بسیار موفق عمل کرده است و به همین دلیل هر ساله تعداد بازدید کنندگان و همینطور شرکت کنندگان این نمایشگاه به صورت چشمگیری افزایش یافته است . امسال پیش بینی می گردد که بازدید کنندگان از  این نمایشگاه نسبت به سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.

 

نمایشگاه فرش و کفپوش قاضی انتپ ترکیه ، امسال در بخش های مختلفی از جمله : شرکت های تولید کننده فرش ماشینی ، شرکت های فعال در زمینه فرش دستباف ، شرکت های تولید کننده کف پوش های مختلف ، تولید کنندگان لمینت و پارکت ، ماشین های های تولید کننده فرش و قطعات دستگاههای بافت فرش ،  فعالیت خواهد داشت و شرکت ها جدید ترین و مدرن ترین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد . امسال کشورهای ترکیه ، آلمان ، بلژیک ، چین ، فرانسه ، هند ، هلند ، ایران ، ازبکستان و اردن در این نمایشگاه غرفه دارند و بازدیدکنندگان میتوانند از آنها بازدید کنند . امسال  پیش بینی میشود حدود ۱۰٫۰۰۰ نفر بازدیدکننده از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.   

 



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش