دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی صادراتی فرش ماشینی و موکت ماشین آلات و تجهیزات وابسته در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ مطابق با ۱۸ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ برگزار می گردد.

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی صادراتی فرش ماشینی و موکت ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران

شرکت بانیان فردای روشن پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره نمایشگاه تخصصی بین المللی صادراتی فرش ماشینی و موکت ماشین آلات و تجهیزات وابسته در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران که قبل از همه گیری کرونا انجام شد حالا قصد دارد تا مجددا این رویداد مهم را در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ مطابق با ۱۸ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ برگزار نماید. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر میباشد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه که با حمایت همه جانبه اتحادیه صنف فروشندگان فرش ماشینی و موکت تهران برگزار می شود در دوره پیش توانست توجه بسیاری از شرکت های صاحب نام فرش ماشینی ایران را به خود جلب کند.

آقای عظیم دستفال مدیر عامل شرکت بانیان فردای روشن در مورد برگزاری مجدد این رویداد  گفت: “ قبل از همه گیری کرونا اولین دوره نمایشگاه فرش ماشینی و موکت شهر آفتاب را برگزار کردیم و علیرغم استقبال بسیار خوب غرفه گذاران و بازدید کنندگان متاسفانه به دلیل محدودیت های کرونایی قادر به انجام نمایشگاه نبودیم. اما مجددا با توجه به درخواست تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده فرش ماشینی و نیاز صنعت فرش ماشینی و موکت ایران با اخذ مجوزهای لازم و رایزنی با اتحادیه صنف فرش ماشینی و موکت تهران تصمیم داریم در شهریور ماه امسال این نمایشگاه را مجددا در سایت نمایشگاهی مجهز شهر آفتاب برگزار کنیم. “

آقای دستفال در رابطه با مزایای سایت نمایشگاهی شهر آفتاب می گوید:” سایت نمایشگاهی شهر آفتاب با دسترسی عالی به مترو وسایل نقلیه عمومی یک بازدید راحت و آسوده را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و مشکلات ترافیک و … را ندارد. ساعات برگزاری نمایشگاه طبق استاندارد نمایشگاه های بین المللی جهان خواهد بود و‌نیازی به دیر شروع کردن و اتمام زودتر از موعد نمایشگاه وجود ندارد که موجب می شود غرفه گذاران به شکل کامل از وقت و پولی که برای اجاره غرفه پرداخت کرده اند بهره برداری کنند.

یکی از تفاوت های عمده سایت نمایشگاهی شهر افتاب وضعیت و امکانات سالن هاست. در شهر آفتاب سالن ها مطابق با استاندارهای روز دنیا با نور، تهویه و امکانات در سطح جهانی ساخته شده اند و عضو اتحادیه جهانی نمایشگاه های جهان UFI می باشد. امکان ساخت غرفه های دو طبقه (تا 32 متر) و‌حتی سه طبقه ارتفاع در سالن های شهر آفتاب امکان پذیر است. شرکت کنندگان نمایشگاه شهر آفتاب در اولین‌دوره به وضوح این تفاوت آشکار را لمس کردند.

نمایشگاه شهر آفتاب با دارا بودن زیرساخت های مناسب حمل و نقل شهری ایجاد شده و به راحتی از طریق مترو قابل دسترسی است و مشکل پارکینگ وسایل نقلیه را ندارد. نمایشگاه شهر آفتاب به فرودگاه بین المللی امام خمینی نزدیک است و وجود نکته مثبت دیگر حذف کمیته ارزی ریالی است.“

آقای دستفال برگزاری نمایشگاه فرش ماشینی نه تنها مانعی برای نمایشگاه فرش ماشینی و موکت در محل نمایشگاه های بین المللی نمی داند بلکه معتقد است این دو رویداد می توانند باعث تقویت یکدیگر شوند و ادامه می دهد: “دنیای امروز دنیای رقابت است و همواره در شرایط رقابت سالم و پویا است که تمام ارکان صنعت فرش ماشینی از تولید کننده نخ فرش گرفته تا برگزار کننده نمایشگاه های تجاری می توانند بهترین کیفیت و خدمات را ارائه کنند.

به نظر من نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران مشتریان خود را دارد و نمایشگاه ما در شهر آفتاب نیز مشتریان و متقاضیان خاص خود را خواهد داشت. هیچ یک از این رویدادها در کار یکدیگر دخالتی ندارند و این رقابت برای صنعت فرش ماشینی و موکت ایران نکات مثبت و فواید زیادی به همراه دارد. این موضوع در سایر صنایع و سایر کشورهای دنیا نیز امری بسیار معمول و جا افتاده است. هیچکس نمی تواند برگزاری یک نمایشگاه را صرفاً برای شخص یا شرکت خاصی محدود نماید و هر برگزار کننده ای می تواند با توجه به مزیت های نسبی خود و خدمات متفاوتی که به مشتریان ارائه می دهد سعی در برگزاری رویدادی بهتر و پرمخاطب تر داشته باشد.”



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش