رئیس کمیته فرش ماشینی انجمن نساجی: اینکه برای راندمان دنبال راه حل و عددی یکسان برای همه شرکت‌ها باشیم، مقدور نیست. خیلی از همکاران برای قیمت فرش هم به دنبال یک عدد ثابت برای همه هستند که اساسا شدنی نیست، هر شرکت متناسب با شرایط و کیفیت محصول باید قیمت را تعیین کند.

نیروی انسانی با ماهی هفت، هشت میلیون حقوق انگیزه‌ای برای کار ندارد.

رئیس کمیته فرش ماشینی انجمن نساجی:

اینکه برای راندمان دنبال راه حل و عددی یکسان برای همه شرکت‌ها باشیم، مقدور نیست. خیلی از همکاران برای قیمت فرش هم به دنبال یک عدد ثابت برای همه هستند که اساسا شدنی نیست، هر شرکت متناسب با شرایط و کیفیت محصول باید قیمت را تعیین کند.

اگر راندمان را بالا ببریم، ممکن است در کوتاه مدت مشکلاتی برای مدیریت پیش آید، اما در بلندمدت کاشان را به عنوان شهری که پرداختی بالاتری دارد مشهور می‌کند.

بعضی نگرانی‌هایی دارند که با توسعه و افزایش ماشین‌آلات نیاز به نیروی انسانی هم بیشتر می‌شود. این نیروی انسانی باید از شهرهای دیگر جذب شوند و نیاز به آموزش دارند. ما باید شرایط کاشان را به نحوی تعریف کنیم که نیروی انسانی برای آمدن به کاشان ترغیب شود. کاشان باید به عنوان یک شهر صنعتی شناخته شود و حتی دولتمردان تبلیغات کنند تا از دیگر شهرها نیرو جذب کنند. بیش از پنجاه درصد نیروهای ما در ریسندگی غیربومی هستند و نشان می‌دهد کاشان شهری پویا و به دنبال جذب نیروی انسانی است.

در اساسنامه انجمن صنایع نساجی، تربیت نیرو پیش‌بینی نشده است و تربیت نیرو بر عهده بخش خصوصی و دانشگاه است. باید با همکاری دانشگاه تربیت نیروی متخصص را داشته باشیم. کارآموزی دانشجویان در کارخانه باشد.

ما بیشتر از آموزش نیروی انسانی، به خود نیروی انسانی نیاز داریم. نیروی انسانی از شغل‌های کاذب بیرون بیاید و متعهد به کار شود. بخشی از این انگیزه بر عهده ماست و نیروی انسانی با ماهی هفت هشت تومان حقوق، انگیزه‌ای برای کار ندارد.

 


    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش