فعال صنعت فرش ماشینی گفت: شهریورماه بهترین زمان برای نمایشگاه فرش ماشینی تهران است. شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه نیاز به چند ماه زمان برای تولید دارند تا پالت جدید طراحی کنند و ایرادات کار رفع شود. این فرایند در چند ماه اول سال انجام می‌شود تا در شهریور بتوان به نمایش گذاشت.

بهترین زمان برگزاری نمایشگاه های فرش ماشینی

 علیرضا فرهنگ نژاد، فعال صنعت فرش ماشینی گفت: شهریورماه بهترین زمان برای نمایشگاه فرش ماشینی تهران است. شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه نیاز به چند ماه زمان برای تولید دارند تا پالت جدید طراحی کنند و ایرادات کار رفع شود. این فرایند در چند ماه اول سال انجام می‌شود تا در شهریور بتوان به نمایش گذاشت.

در صنعت فرش عمده زمان بافت فرش، چهارماه پایانی سال و فصول اول سال هم برای طراحی پالت جدید است. نمی‌توان زودتر از شهریور از پالت رونمایی کرد.

 برای برگزاری نمایشگاه فرش ماشینی کاشان اردیبهشت زمان مناسبی است و همزمان با فستیوال گلابگیری خواهد بود. اما باید زیرساخت‌های مناسب برای اقامت و همچنین تهویه سالن نمایشگاهی آماده شود تا در اردیبهشت ۱۴۰۳ نمایشگاهی شایسته کاشان داشته باشیم. اگر زیرساخت فراهم باشد، شرکت‌های بزرگ ماشین آلات و ریسندگی مثل وندویل هم تمایل به حضور در کاشان خواهند داشت.

 حضور در نمایشگاه استانبول هم ظرفیت بالایی برای صادرات دارد. چون بسیاری از خریدارانی که به استانبول خواهند آمد، بخاطر شرایط تحریم به ایران نمی‌آیند. زیرساخت‌های استانبول هم برای حضور تجار بسیار خوب است.

فرش‌های ترک اکثرا پلی استر هستند و بافت اکرولیک مختص ایران است. این تفاوت می‌تواند بازار خوبی برای ایران باشد.

 


    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش