رئیس اتاق بازرگانی کاشان گفت: در حوزه صادرات با بیش از ۷۰ کشور صادرات داشتیم و سال گذشته ۴۴۸ میلیون دلار صادرات داشتیم و ۵۶۰ هزار تن کیلوگرم وزن محصولات صادراتی بوده است.

صادرات ۴۴۸ میلیون دلار کالا از کاشان به خارج از کشور

رئیس اتاق بازرگانی کاشان گفت: در حوزه صادرات با بیش از ۷۰ کشور صادرات داشتیم و سال گذشته ۴۴۸ میلیون دلار صادرات داشتیم و ۵۶۰ هزار تن کیلوگرم وزن محصولات صادراتی بوده است.

محمود تولایی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع صنعتگران شهرستان کاشان، ضمن اشاره به پتانسیل‌های صنعتی در شهرستان کاشان اظهار داشت: 25 هزار واحد صنفی و یک هزار و 500 واحد صنعتی در منطقه کاشان داریم.

وی با بیان اینکه 90 میلیون مترمکعب فرش ماشینی سالانه در منطقه کاشان تولید می‌شود، افزود: این میزان 80 درصد تولیدات کشور است در حالی که 300 نوع محصول در منطقه کاشان تولید می‌شود و از طرف دیگر در حوزه لوازم خانگی نیز منطقه کاشان ظرفیت بالایی وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان ضمن اشاره به ظرفیت تولید 200هزار تن گلاب و عرقیجات ابراز داشت: 70 هزار شاغل در صنعت کاشان است و از سوی دیگر اولین واحد تولیدکننده ورق گالوانیزه در کشور کاشان است و محصولات دیگر نظیر انواع لنت در منطقه کاشان تولید می‌شود.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های منطقه کاشان در بخش‌های مختلف گفت: در حوزه صادرات با بیش از 70 کشور صادرات داشتیم و سال گذشته 448 میلیون دلار صادرات داشتیم و 560 هزار تن کیلوگرم وزن محصولات صادراتی بوده است.

تولایی با بیان اینکه سال‌ها است برای ورودی گمرک کاشان تلاش شده است، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل اختلافات در این زمینه این موضوع همچنان ساماندهی نشده است و از این رو لازم است تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در ثبت سفارش با گرفتاری‌های متعددی روبهرو هستیم، تاکید کرد: قانون سرمایه‌گذاری خارجی در ایران اجرا نمی‌شود و این موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است و بر همین اساس باید فکر اساسی در این زمینه داشت.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش