رنگ طوسی از دسته رنگ های سرد و خنثی محسوب می شود که نمادی از آرامش و اعتماد می باشد . در گذشته از این رنگ به دلیل تیره کدر بودن آن به عنوان رنگ خسته کننده و رنگ غم و اندوه در دکوراسیون به هیچ عنوان استفاده نمی شد ، اما امروزه با پیشرفت علم طراحی و دیزاین داخلی ، طراحان دریافتند که با به کارگیری از طیف رنگ های روشن و شاد در کنار این رنگ می توانند از آن به عنوان یک رنگ سنگین و کلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی منازل به خوبی استفاده نمایند ، به گونه ای که طراحی پر از ثروت و منزلت را در منازل ایجاد می نماید .

استفاده از فرش های طوسی در دکوراسیون داخلی

 

رنگ طوسی از دسته رنگ های سرد و خنثی محسوب می شود که نمادی از آرامش و اعتماد می باشد . در گذشته از این رنگ به دلیل تیره  کدر بودن آن به عنوان رنگ خسته کننده و رنگ غم و اندوه در دکوراسیون به هیچ عنوان استفاده نمی شد ، اما امروزه با پیشرفت علم طراحی و دیزاین داخلی ، طراحان دریافتند که با به کارگیری از طیف رنگ های روشن و شاد در کنار این رنگ می توانند از آن به عنوان یک رنگ سنگین و کلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی منازل به خوبی استفاده نمایند ، به گونه ای که طراحی پر از ثروت و منزلت را در منازل ایجاد می نماید . 

فرش های طوسی در دکوراسیون داخلی

امروزه طراحان به دلیل طراحی های ساده و در عین حال شیک که به دور از هر گونه زرق و برق و تجملات است و به علت به کارگیری از یک رنگ ساده و خنثی به عنوان رنگ پس زمینه در طراحی های خود ، رنگ طوسی را به عنوان شیک ترین و ساده ترین رنگ در استفاده از طراحی داخلی خود می شناسند . هم چنین علت دیگری که برای به کارگیری از این رنگ خنثی در طراحی داخلی می دانند ، هارمونی رنگ طوسی با انواع رنگ های سرد و گرم می باشد که به راحتی می توان با هر نوع رنگی ست نمود .

فرش در دکوراسیون نیز به عنوان عاملی مهم و تعیین کننده نقش ایفا می کند ، به صورتی که قبل از خرید هر گونه وسیله ای برای خانه پیشنهاد می شود با توجه به رنگ در و دیوار خانه خود ، خرید فرش ماشینی را انجام دهید .

اگر در نظر دارید تا فضای روشنی را در خانه یا اتاق خواب خود ایجاد نمایید و رنگ طوسی را می خواهید به عنوان پس زمینه طراحی دکوراسیون تان در نظر بگیرید ، پیشنهاد می دهیم از طیف رنگ طوسی روشن استفاده نمایید.

 استفاده از فرش های طوسی در دکوراسیون داخلی

تاثیر فرش رنگ طوسی در دکوراسیون خانه

از محاسن فوق العاده رنگ طوسی این است که به راحتی با هر نوع رنگی قابل ست شدن می باشد و با در نظر گرفتن فرش زمینه طوسی برای منزل خود می توانید هر رنگ مبلمانی را با آن ست نمایید و گاها برای ایجاد تغییر دکوراسیون و خرید وسایل نو ، دیگر نیازی به تعویض فرش و متحمل شدن هزینه های بیش تری نداشته باشید و به راحتی هر نوع رنگ دیگری را به فضای خانه تان اضافه نمایید .

همان طور که در بالا ذکر شد کف و دیوارهای خانه به عنوان زمینه محسوب می شوند که با در نظر گرفتن هر نوع رنگی می توان به عنوان رنگ پس زمینه در ایجاد دکوراسیونی نو و مدرن کمک نمود . فرش نیز به عنوان یک نوع کف پوش می باشد که اخیرا در کارخانجات فرش بافی ، در انواع طرح های مدرن و فانتزی با رنگ های خنثی که در دکوراسیون به عنوان رنگ پس زمینه از آن استفاده می شود ، مانند فرش ماشینی رنگ طوسی تولید می گردد .

از طیف رنگ های فرش طوسی با نام های مختلف می توان به انواع فرش رنگ موشی ، فیلی ، نقره ای ، آبی خاکستری و دلفینی اشاره نمود که افراد با توجه به فضا و میزان روشنایی یا تاریکی خانه می توانند از تناژهای مختلف آن استفاده نمایند . انواع ترکیبات رنگی که می توان برای رنگ طوسی در دکوراسیون استفاده نمود شامل فرش طوسی صورتی ، فرش طوسی زرد ، فرش طوسی آبی ، فرش طوسی کرم ، فرش طوسی زرشکی ، فرش طوسی سرمه ای ، فرش طوسی مشکی و حتی ترکیب رنگی خود با تناژهای کم و زیاد مثل نقره ای ، ذغالی و ... می باشد .

بیشتر بخوانید:

       فرش های فانتزی در دکوراسیون داخلی

       فرش های زردرنگ در دکوراسیون داخلی

       فرش های گردویی در دکوراسیون داخلی

       



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش