فرماندار آران و بیدگل از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه فرش ماشینی ایران در آران و بیدگل پس از اخذ مجوزهای لازم خبر داد.

صندوق قرض‌الحسنه فرش ماشینی ایران در آران و بیدگل راه‌اندازی می‌شود

فرماندار آران و بیدگل از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه فرش ماشینی ایران در آران و بیدگل پس از اخذ مجوزهای لازم خبر داد.

اسماعیل بایبوردی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل کارگری شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مربوط به کارگران و کارفرمایان قابل احصاء و پیشگیری است اظهار داشت: در این شرایط پیشگیری از بروز مشکلات کارگری و کارفرمایی لازم و ضروری است.

وی کارگران و کارفرمایان را بازوان و عاملان توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود: کارگر و خانواده‌اش در شرایط کرونایی نباید زیر بار فشارها، آسیب ببیند و بر همین اساس همه دستگاه‌های مسئول و کارفرمایان حمایت حداکثری از کارگران است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه مسائل و مشکلات کارگری و کارفرمایی باید در جلسات مربوطه رصد و پیگیری شود، ابراز داشت: در نظر داریم تا مکان‌های ورزشی ویژه کارگران ساخته و صندوق قرض‌الحسنه فرش ماشینی ایران پس از اخذ مجوزهای لازم در شهرستان آران و بیدگل ایجاد شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت به قشر 12 هزار نفری مستمری بگیران در شهرستان آران و بیدگل گفت: حدود پنج هزار و 540 بازنشسته کارگری مستمری بگیر در شهرستان آران و بیدگل نیازمند رفاهیات برای امرار معاش هستند و بر همین اساس کانون بازنشستگان کارگری در این زمینه نقش بسزایی دارند.

بایبوردی ضمن اشاره به کاهش 23 درصدی مقرری بیمه کاری شهرستان آران و بیدگل در دی‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: کانون بازنشستگان شهرستان آران و بیدگل وظیفه پیگیری استیفای حقوق کارگران و افزایش آگاهی کارگران در خصوص حقوق و مطالبات آنان را دارد.

منبع:تسنیم



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش