رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و نساجی خبر داد: نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی همراه با نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی در تاریخ مقرر 3 الی 6 آذرماه 1399 با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های دقیق بهداشتی ستاد کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدید کنندگان تخصصی خواهد بود.

زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و نساجی خبر داد: نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی همراه با نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی در تاریخ مقرر 3 الی 6 آذرماه 1399 با رعایت فاصله اجتماعی و  پروتکل های دقیق بهداشتی  ستاد کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدید کنندگان تخصصی خواهد بود.

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار اخبار نمایشگاه ها با بیان اینکه پیش از این قرار بود این نمایشگاه ها در تاریخ 24 آبان برگزار شود که به تعویق افتاد گفت: نمایشگاه های فرش ماشینی و نساجی در موعد مقرر برگزار خواهد شد و مقررات و پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا به صورت کامل رعایت خواهد شد.

وی در پاسخ به روند گزینش مشارکت کنندگان به خبرنگار ما گفت: در ابتدای کار استقبال از نمایشگاه به میزان قابل قبولی بالا بود، اما با گسترش شیوع ویروس کرونا متاسفانه پیشبینی ما از میزان حضور مشارکت کنندگان محقق نشد. وی در ادامه افزود: شرکت هایی که قصد حضور در نمایشگاه را داشته باشند همچنان فرصت ثبت نام خواهند داشت.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و نساجی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای مشارکت کنندگان جهت افزایش فروش، بستن قراردهای جدید تجاری خواهد بود.

وی در پاسخ به روند جانمایی غرفه ها در نمایشگاه های امسال گفت: نمایشگاه نساجی به صورت آنلاین جانمایی شده است و نمایشگاه فرش ماشینی نیز مطابق با جانمایی غرفه ها در سال گذشته انجام می شود.

مرادی با بیان اینکه مهمترین هدف ما از برگزاری این نمایشگاه ها، ایجاد فرصت های جدید تجاری و گشودن بازارهای صادراتی برای شرکت ها است افزود: مذاکرات و نامه نگاری هایی با رایزن ایران در بغداد و کابل داشته ایم تا خریداران فرش ماشینی از این کشورها را دعوت کنیم که در نمایشگاه امسال حضور داشته باشند، در همین راستا ستاد برگزاری تصمیم گرفت برای افزایش کیفیت نمایشگاه هزینه های رفت و آمد این شرکت ها را تقبل کند.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و نساجی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی و حضور شرکت کنندگان تخصصی در نمایشگاه امسال، فضای نمایشگاه های پیش رو نیز به سمت تخصصی شدن پیش رود.

منبع:tnews.ir



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش