چگونه ریشه های فرش را سفید و منظم نگه داریم؟
آز آنجا که فرش ها در مکان هایی انداخته میشوند که افراد ممکن است با پای کثیف روی آن بروند یا در آشپزخانه و محیط های دیگر با مواد غذایی و یا آب میوه کثیف شوند و از آنجا که ریشه فرش سفید و حساس به کثیفی است و تمیز کردن ان کار بسیار دشوار است

 

چگونه ریشه های فرش را سفید و منظم نگه داریم؟


آز آنجا که فرش ها در مکان هایی انداخته میشوند که افراد ممکن است با پای کثیف روی آن بروند یا در آشپزخانه و محیط های دیگر با مواد غذایی و یا آب میوه کثیف شوند و از آنجا که ریشه فرش سفید و حساس به کثیفی است و تمیز کردن ان کار بسیار دشوار است ، در بیشتر موارد ریشه های فرش ، به هم ریخته و ظاهری زشت به خانه ی شما میدهند پس باید فکری برای آن کرد ما در این مقاله میخواهیم با روشی ساده و کم هزینه تمام این مشکلات را حل کنیم.

راه حل:
ابتدا ریشه های فرش را با وایتکس شسته تا کاملا سفید بشوند، پس از خشک شدن ریشه های فرش آن را در کنار هم ردیف کرده و یک اندازه میکنیم سپس چسب شیشه ای را با دقت بر روی ریشه های فرش میکشیم. دقت کنید که ریشه های فرش جمع نشوند و همه در کنار هم ردیف باشند. همین کار را زیر ریشه های فرش انجام میدهیم تا کاملا ریشه ها را بپوشاند. درست به همین سادگی.

با این کار حتی میتوان ریشه های فرش را بدون این که به هم ریخته شوند، زیر فرش دیگر پنهان کرد. فقط چسب نباید زرد رنگ باشد چون رنگ ریشه را از بین میبرد.

 

 



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش