دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی کشور و شرکت های تولیدکننده فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل حاضر در این نمایشگاه بازدید می کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی کشور در تهران بازدید می کند

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی کشور و شرکت های تولیدکننده فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل حاضر در این نمایشگاه بازدید می کند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی کشور و شرکت های تولیدکننده فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل حاضر در این نمایشگاه بازدید می کند.

وی در دومین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی که از ۲۲ الی ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد حضور می یابد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فعالیت ۵۱۰ کارخانه فرش ماشینی دارای مجوز بهره برداری در این شهرستان گفت: بیش از ۵۰ متر مربع فرش ماشینی کشور در شهرک های صنعتی شهرستان آران و بیدگل تولید می شود که سالانه تعداد قابل توجهی از این واحدهای صنعتی به عنوان صادرکنندگان نمونه استانی و ملی معرفی می شوند.

وی تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمربع فرش ماشینی در این شهرستان را  نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای این منطقه در اشتغال، رونق تولید، کسب ‌وکار و درآمد پایدار ذکر کرد.

دکتر بایبوردی اضافه کرد: شهرستان آران و بیدگل به عنوان قطب تولید فرش ماشینی در کشور، این شهرستان را در رتبه نخست تولید فرش کشور و رتبه دوم جهان قرار داده و کشورهای همسایه و اروپایی از جمله بازارهای هدف صادرات این محصول هستند.

وی تاکید کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت فرش ماشینی و دیگر بخش های صنعتی و اقتصادی شهرستان آران و بیدگل ضرورتی گریز ناپذیراست.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی ۲۲ الی ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. مردم شریف شهرستان آران و بیدگل و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع:فرمانداری آران و بیدگل



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش