رئیس اداره صنعت کاشان از برپایی نمایشگاه ملی فرش ماشینی در کاشان خبر داد و گفت: نمایشگاه ملی فرش ماشینی در ارزیابی ظرفیت های منطقه کاشان نقش بسزایی دارد.
خبرگزاری آران و بیدگل نیوز ( abnews.ir )، مجید برازنده ضمن اشاره به برپایی همایش توسعه صادرات در دوم آبان و نمایشکاه ملی فرش ماشینی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در کاشان اظهار کرد: بیش از نیمی از صادرات کاشان در سال گذشته در حوزه فرش ماشینی بوده است که نشان دهنده نقش تاثیرگذار آن در رونق اقتصادی منطقه است.

وی با بیان اینکه از ۲۲۷ میلیون دلار صادرات صال گذشته کاشان نزدیک به ۱۲۳ میلیون دلار آن به فرش اختصاص دارد، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری نیز از ۱۲۸ میلیون دلار صادرات کاشان ۳۳ میلیون دلار آن به صادرات فرش اختصاص دارد.

رئیس اداره صمت کاشان با بیان اینکه پیش بینی می شود صادرات فرش ماشینی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد، ابراز داشت: تسهیل در ثبت سفارش واحدهای تولیدی فرش برای تامین مواد اولیه و مد نظر قرار دادن مشوق‌های تولید ویژه واحدهای تولید فرش در منطقه کاشان از جمله اقداماتی است که برای رونق تولید و صادرات فرش مدنظر قرار گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به برپایی همایش توسعه صادرات در کاشان گفت: این همایش که در سالن ارباب حسن تفضلی اتاق بازرگانی کاشان برپا می شود از اساتید خوزه صادرات و صادرکنندگان نمونه بهره گیری می کند و این مهم می تواند نقشی تاثیرگذار در بهبود صادرات به ویژه صادرات فرش ماشینی داشته باشد.

برازنده با بیان اینکه با استفاده از نمایشگاه ملی فرش ماشینی در کاشان می توان ظرفیت های منطقه کاشان را ارزیابی کرد، تاکید کرد: امید است با اقدامات صورت گرفته و به واسطه این نمایشگاه ملی در زمینه فرش ماشینی شاهد رونق بیش از پیش تولید و افزایش صادرات باشیم.


    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش