مزایای نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی شهر آفتاب
رئیس کمیته فرش ماشینی کشور مزایای نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی شهر آفتاب را بر شمرد.

رئیس کمیته فرش ماشینی کشور:

مزایای نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی شهر آفتاب

رئیس کمیته فرش ماشینی کشور مزایای نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی شهر آفتاب را بر شمرد.

مهندس فرهی: نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی شهر آفتاب دارای مزایای بسیاری است که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

 

اولاً زمان برگزاری این نمایشگاه در ماه محرم نیست؛ از این جهت می‌توان انتظار داشت که با استقبال قابل توجهی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شود.

 

دوم اینکه مدت برگزاری آن پنج روز است و یک روز بیش از نمایشگاههای سابق خواهد بود و از این رو همکاران عزیز می توانند از این فرصت بهره ببرند.

 

سومین مزیت آن این است که همزمان با نمایشگاه فرش دستبافت برگزار خواهد شد و این موضوع سبب می‌شود تا مشتریان خارجی بتوانند به صورت همزمان از دو نمایشگاه فرش ماشینی و فرش دستباف استفاده کنند. این امر به افزایش مشتریان صادراتی و در نتیجه افزایش صادرات فرش ماشینی کمک قابل توجهی خواهد کرد. چهارمین مزیت این نمایشگاه که بسیار مورد تأکید عزیزان فعال در صنعت فرش ماشینی بود این است که پنجشنبه و جمعه نیز در بین روزهای برگزاری نمایشگاه وجود دارد که این موضوع می‌تواند در افزایش بازدید این نمایشگاه بسیار اثرگذار باشد.

 

رئیس کمیته فرش ماشینی انجمن صنایع نساجی کشور در ادامه ضمن حمایت از نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی شهر آفتاب۹۸ تاکید کرد: تعامل بیشتر مسئولین محترم در وزارت صنایع با نهادهای فعال در صنعت فرش نظیر کمیته فرش ماشینی می تواند در پیشرفت این صنعت بسیار تاثیر گذار باشد. از این رو امیدواریم این تعامل در مراحل بعدی افزایش یابد.

منبع:bit.ly/2MHQS4D



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش