صادرات فرش ماشینی به کشورهای اروپایی
رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت از صادرات فرش ماشینی به کشور‌هایی همچون چین، کانادا، افغانستان، عراق و اروپا خبر داد.

صادرات فرش ماشینی به کشورهای اروپایی

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت از صادرات فرش ماشینی به کشور‌هایی همچون چین، کانادا، افغانستان، عراق و اروپا خبر داد.

محمدهادی کمالیان رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت ، درباره افزایش یا کاهش قیمت فرش ماشینی در بازار گفت: هم اکنون نمی‌توان پیش بینی دقیقی درباره افزایش یا کاهش قیمت فرش ماشینی داشت.

وی در ادامه از مشکل تامین مواد اولیه و تخصیص ارز در این صنف خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون سیاست دولت و همچنین تحریم‌ها موجب ایجاد این مشکل در این صنف شده است.

کمالیان با اشاره به اینکه فرش ماشینی به کشور‌هایی همچون چین، کانادا، افغانستان، عراق و اروپا صادر می‌شود، از قطع واردات فرش ماشینی به کشور خبر داد و گفت: در صنف فرش ماشینی و موکت تنها شاهد واردات فرش فانتزی هستیم.

وی با بیان اینکه فرش ماشینی الهام گرفته از فرش دستبافت است افزود: اگر به فرش ماشینی بها داده شود می‌تواند از منظر ارزآوری و اشتغال برای این صنف، سودمند باشد و این امر مستلزم یک مدیریت صحیح است.

کمالیان در پاسخ به این پرسش که آیا خرید مردم نسبت به سال گذشته تغییر کرده یا خیر یادآوری کرد: میزان تقاضا برای خرید در حالی کاهش یافته است که از نظر نرخ‌ها شاهد افزایش قیمت هستیم و این به معنی کاهش قدرت خرید مردم است.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت در ادامه بیان کرد: صنعت فرش ماشینی براساس سیاست‌های اقتصادی مقاومتی ظرفیت لازم را برای تولید محصولات با کیفیت، اشتغال زایی و ارزآوری دارد.

کمالیان در پایان گفت: مجهز بودن این صنعت به مدرن‌ترین ماشین‌آلات و دستگاه‌ها زمینه ساز قطع واردات فرش ماشینی شده است و هر نوع فرش ماشینی مورد استقبال مردم در داخل کشور تولید می‌شود.
منبع:yjc.ir



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش