دموتکس خاورمیانه 2024، رویداد برتر منطقه برای صنعت فرش و کفپوش، که قرار است از 23 تا 25 آوریل مطابق با ۴ تا ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰3 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود، توسط Deutsche Messe AG میزبانی خواهد شد.

دموتکس خاورمیانه برای نمایش نوآوری های کفپوش در دبی

دموتکس خاورمیانه ۲۰۲۴ اولین رویداد برتر منطقه برای صنعت فرش و کفپوش، که قرار است از 23 تا 25 آوریل مطابق با ۴ تا ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰3 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود، توسط Deutsche Messe AG میزبانی خواهد شد.

این رویداد با حضور طیف گسترده‌ای از غرفه داران با نگاهی انحصاری به طرح‌های معاصر، قطعات منحصر به فرد و صنایع دستی استثنایی به شرکت کنندگان ارائه می‌دهد.

صف غرفه داران چشمگیر

دموتکس دبی به دلیل مجموعه غرفه‌داران چشمگیر و فرصت شبکه‌ای بی‌نظیر که فراهم می‌کند، رشد و همکاری در صنعت کف‌پوش را تقویت می‌کند. همگرایی آخرین روندها و رهبران صنعت قرار است یک پلتفرم پر جنب و جوش برای نمایش محصولات و نوآوری های برتر ایجاد کند و آن را به یک رویداد برجسته برای حرفه‌ای ها و علاقه مندان تبدیل کند.

سونیا ودل کاستلانو مدیر جهانی دموتکس گفت: «ما بسیار مفتخریم که غول‌های صنعت کفپوش را در شهر دبی گرد هم می‌آوریم. پلتفرم ما به عنوان شاهدی بر نوآوری، کیفیت و پایداری است و ما یک رویداد بسیار موفق را پیش‌بینی می‌کنیم که روحیه پر جنب و جوش صنعت ما را منعکس کند.»

اورینتال ویورز، یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش در جهان، آماده است تا مهارت خود را در تولید محصولات مبتنی بر ارزش که کارایی را با آخرین فناوری ترکیب می کند، نشان دهد. مشارکت این شرکت بر تعهد آن به نوآوری تأکید می‌کند و مجموعه‌ای از محصولات از جمله محصولات بافت پهن بافته شده منحصر به فرد، مجموعه‌های جدید داخلی/خارجی، و فرش‌های ماشینی باکیفیت بالا را که ظاهر فرش‌های دستباف را تقلید می‌کنند، نشان می‌دهد.

آخرین نوآوری ها

یاسمین خمیس، رئیس گروه بافندگان شرقی، گفت: «ما مشتاقانه منتظر هستیم که در ماه آوریل بخشی از Domotex خاورمیانه باشیم. این فرصت عالی برای به نمایش گذاشتن آخرین نوآوری‌ها و نکات برجسته خود در بازارهای شورای همکاری خلیج فارس و خاورمیانه است. ما برای ملاقات با متخصصان دیگر، درگیر شدن در بحث های هیجان انگیز و ایجاد روابط تجاری جدید در دبی مشتاقیم.»

بازرگانی فرش ابریشم عظیم زاده که به خاطر فرش های ایرانی خود شهرت دارد، با بزرگترین فرشی که تا به حال در Domotex به نمایش گذاشته شده است، نمایشی دیدنی از هنر و صنعت را ارائه خواهد داد. فرش 600 متر مربعی، بخشی از مجموعه ابریشم ممتاز تبریز، نمونه‌ای از کیفیت بی نظیر فرش دستباف تولید شده در خاورمیانه است.

پیش بینی می شود بازار کفپوش و فرش در خاورمیانه به طور قابل توجهی گسترش یابد، با نرخ رشد سالانه 7.2 درصدی انتظار می رود که از 8.6 میلیارد دلار در سال 2022 تا سال 2030 به 14.55 میلیارد دلار برسد. در این صنعت که به سرعت در حال رشد است، دموتکسدبی نقش مهمی دارد بستری برای حرفه ای ها برای کشف محصولات جدید، ارتباط با همتایان و شکل دادن به آینده کفپوش خواهد بود.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش