محمود تولایی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان فرش ماشینی: بلاخره برای بازاریابی باید برویم به بازارهای بیرونی. دوبی فرصتی است و میتوانیم برویم و تصور ما این است که مانع کمتر خواهیم داشت و شرایط تسهیلات بیشتر خواهد بود.

دموتکس دبی، شروع خوبی است

دموتکس دبی رویداد پیشرو در صنعت فرش و کفپوش در خاورمیانه است. این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ رهبران صنعت را در مرکز تجارت جهانی (DWTC) در دبی گرد هم می آورد. در دموتکس دبی فرش و قالیچه های ماشینی، فرش ها و قالیچه های دستباف و همچنین کف پوش های نساجی (دیوار به دیوار) را به نمایش گذاشته می شود.

محمود تولایی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان فرش ماشینی: بلاخره برای بازاریابی باید برویم به بازارهای بیرونی. دوبی فرصتی است و میتوانیم برویم و تصور ما این است که مانع کمتر خواهیم داشت و شرایط تسهیلات بیشتر خواهد بود و رقبایی که به چهره به چهره ما حضور پیدا کنیم و تخریب کنند همدیگر را کمتر خواهیم داشت.

در دوبی هم متاسفانه هزینه های بیشتری نسبت به ترکیه دارد. باور من این است همه نمایشگاههایی که امکان توسعه دارد برویم تست کنیم. آنجا را تجربه کنیم و وقتی دیدیم شرایط بهترآنجا را ادامه دهیم. دوبی شروع خوبی است من نظرم این است دوبی خواهد توانست در نمایشگاه‌های منطقه‌ای خاورمیانه پر رونق باشد به دلیل اطلاعاتی که من دارم از اقصا نقاط تولیدکنندگان آمدند و تولیدکنندگانی که ترکیه نبودند هم دوبی هستند به نحوی که اگر دموتکس میدانست این استقبال را دارد حتما سالن‌های بیشتری میگرفت و با کمبود جا مواجه شد.

امیدوارم دموتکس دبی دموتکس پر رونقی باشد و بخش قابل توچهی از بازار مارکتینگ بین المللی فرش ماشینی ایران را بتوانیم در دوبی پوشش دهیم.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش