میدرضا وحدت‌پور : امسال در حوزه نمایشگاه‌های فرش ماشینی و کفپوش منطقه یک سری ناثباتی داشتیم. عدم برگزاری غازی آنتپ و انتقال آن به آنتالیا و اتفاقی که بخاطر ویزا در دموتکس هانوفر افتاد، باعث شد نگاه‌ها به نمایشگاه تهران ویژه تر باشد.

اگر مسئولان همکاری کنند، می‌توان دموتکس را در ایران برگزار کرد

حمیدرضا وحدت‌پور، مدیر بازاریابی ظریف مصور: امسال در حوزه نمایشگاه‌های فرش ماشینی و کفپوش منطقه یک سری ناثباتی داشتیم. عدم برگزاری غازی آنتپ و انتقال آن به آنتالیا و اتفاقی که بخاطر ویزا در دموتکس هانوفر افتاد، باعث شد نگاه‌ها به نمایشگاه تهران ویژه تر باشد.  اگر دقت کنید متوجه حضور بازرگانان خارجی و تبدیل شدن نمایشگاه فرش تهران به نمایشگاهی نزدیک به دموتکس می‌شوید. پیش بینی می‌کنم اگر نهادها مسئول تمرکز بیشتری روی این نمایشگاه داشته باشند شاید در آینده نزدیک بتوانیم دموتکس را در ایران برگزار کنیم.

درباره بازارهای صادراتی اگر بخش خصوصی به تنهایی بتواند در حوزه تصمیم گیری و سیاست‌گذاری بالادستی مجری و قانون گذار باشد و تولی گری به دولت نباشد، ما شاهد توسعه بازارهای بیشتری هستیم. ولی با قوانین متغیر و تصمیم گیری خلق الساعه روبرو هستیم که می‌توانیم ثبات و پایداری در سیاستگذاری داشته باشیم.

در وضعیت بازار بر اساس قوانین اجتماعی سبد خرید مردم متفاوت شده و ترفندهای صادراتی به دلیل اوضاع سیاسی با مشقت روبرو می‌شود. شرکت‌هایی که برنامه و استراتژی دارند می‌توانند از این موضوع عبور کنند.

صنعت نساجی از رکود شش ماهه عبور کرده و می‌تواند آن را جبران کند. قوانین را تسهیل کنند و بحث‌های سهمیه‌های پتروشیمی بحث‌های واردات و تعرفه‌ها اگر تثبیت شود می‌توانیم بهتر صنعت را پیش ببریم.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش