نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان: صادرات فرش ماشینی سالانه حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار بوده که می توان با برنامه ریزی و توجه به این محصول صادراتش را سالانه میتوان به ۱ میلیارد دلار رساند.

فرش ایرانی به دلیل ظرافت، بهترین محصول فرش ماشینی دنیاست

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان در گفتگو با صدا و سیما گفت: صادرات فرش ماشینی سالانه حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار بوده که می توان با برنامه ریزی و توجه به این محصول صادراتش را سالانه میتوان به ۱ میلیارد دلار رساند.

محمود تولایی افزود: ترکیه مصر و تا حدودی بلژیک از رقبای اصلی ما در تولید فرش ماشینی هستند، ولی فرش ماشینی تولید ایران به دلیل بهره وری و کیفیت و قیمت که در بازار جهانی دارد جایگاه خوبی نسبت به رقبای خود دارد. فرش ماشینی ایرانی به دلیل بافت ریز و ظریف که دارد بهترین محصول تولیدی در دنیاست که در کل جهان شهره بود.

رئیس اتحادیه ملی تولیدکنندگان فرش ماشینی درباره عمده‌ترین خریداران فرش ماشینی ایرانی نیز خاطر نشان کرد: فرش ماشینی ایرانی به دلیل نقش و نگاری که دارد مورد پسند مسلمانان در جهان است و خریداران ما در کشور‌های مختلف از استرالیا تا کانادا هستند، اما عمده‌ترین خریداران ما در کشور‌های همسایه، کشور‌های حاشیه خلیج فارس هستند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان گفت:­ پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش، موکت، فرش ماشینی ۳ تا ۶ آبان ماه امسال در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. تجار و بازرگانان از کشور‌های مختلف برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده‌اند.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش