تابلو فرش در دکوراسیون داخلی
به فرش‌هایی که در ابعاد کوچک‌تر بافته می‌شوند و جنبه هنری و زیبایی آنها برجسته‌تر از دیگر ابعادشان است و به عنوان یک کالای زینتی از دیوار آویخته می‌شوند، تابلوفرش می‌گویند.

تابلو فرش در دکوراسیون داخلی

نام تابلو فرش گویای ماهیت آن است، تابلویی که از فرش ساخته شده است. به فرش‌هایی که در ابعاد کوچک‌تر بافته می‌شوند و جنبه هنری و زیبایی آنها برجسته‌تر از دیگر ابعادشان است و به عنوان یک کالای زینتی از دیوار آویخته می‌شوند، تابلوفرش می‌گویند.
تابلوفرش‌های اصیل، دستباف هستند، اما امروزه نمونه‌های تابلو فرش ماشینی نیز بازار را قبضه کرده است.

تابلو فرش‌ دستباف نمونه‌ای از هنر فاخر ایرانی است و از گذشته تاکنون جز اشیای لوکس و تجملی بوده‌اند، زیرا مانند فرش ارزش افزوده پیدا می‌کنند و به راحتی به پول نقد تبدیل می‌شوند و میانگین قیمت آن‌ها از قالی پایین‌تر است.

 

اگرچه نمی‌توان هیچ قاعده و چارچوب خاصی برای رشته‌های هنری قایل شد. تابلو فرش می تواند انواع طرح ها را داشته باشد. اما تابلو فرش‌ مینیاتور، تابلو فرش‌ مذهبی، تابلو فرش‌ میوه، تابلو فرش‌ طبیعت، تابلو فرش‌ آثار باستانی و تابلو فرش‌ حیوانات حیات وحش از مهم‌ترین قالب‌های تابلوفرش‌ بافی هستند .

یکی از جالب ترین طرح ها که روی تابلو فرش می تواند وجود داشته باشد تابلو فرش طرح گل و یا تابلو فرش منظره ای از پرندگان است، این مدل تابلو فرش ها برای خانه هایی به سبک روستیک بسیار مناسب است زیرا خانه های روستیک معمولا حس و حالی از طبیعت را دارد.

شما می توانید تابلو فرش هایی را داشته باشید که منظره ای زیبا، مانند یک کوچه باغ زیبا را به تصویر کشیده است. این تابلو فرش ها به دلیل بافت دوست داشتنی ای که دارند کمی زنده تر نسبت به تابلو های نقاشی به نظر می رسند.

با استفاده از فرش ایرانی و یا گلیم میتوان کف خانه را تبدیل به تابلوی هنری زیبا کرد و با تابلو فرش های متنوع به دیوارهای خانه روح و انرژی بخشید.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش