انتخاب فرش مناسب دکوراسیون منزل
یکی از مهمترین وسایل برای چیدمان دکوراسین منزل فرش است، که اگر با توجه به فضای خانه انتخاب شود علاوه بر جلوه زیبا به آرامش افراد خانه نیز کمک میکند .

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون منزل

یکی از مهمترین وسایل برای چیدمان دکوراسین منزل فرش است، که اگر با توجه به فضای خانه انتخاب شود علاوه بر جلوه زیبا  به آرامش افراد خانه نیز کمک میکند .
بهترین ابزار برای مرزبندی فضای خانه استفاده از فرش و قالیچه مناسب است.
با این کار جاذبه خاصی برای منزل خود ایجاد میکنید فقط در انتخاب فرش و قالیچه ها باید به طرح و رنگ آنها توجه نمایید .
برای قالیچه و فرش هایی که در خانه استفاده می کنید باید حاشیه ای مناسب و مقاوم در نظر بگیرید. که موکت یا بست های پلاستیکی است که امروزه در بسیاری از فروشگاه های فرش دیده می شود گزینه مناسبی است . این حاشیه هم باید متناسب و زیبا باشد، همچنین باید کیفیت لازم را برای پیشگیری از سر خوردن و حرکت آن روی سرامیک، داشته باشد. 
فرش یا قالیچه به عنوان یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون خانه و اتاق ها باید با مبلمان، پرده ها و دیوارهای خانه تناسب طرح و رنگ داشته باشد.

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون

به این نکته توجه داشته باشید که طراحی و رنگ فرش را با دیگر وسایلی که در خانه دارید هماهنگ کنید. اگر پرده و مبلمان شما دارای طراحی ویژه ای است و درواقع طرحی شلوغ دارد، باید از فرشی با طراحی ساده و رنگ های محدود استفاده کنید.
در کنار طرح و رنگ فرش ظاهر فرش مربع یا دایره بودن آن، بیضی یا مستطیل بودن آن نیز در زیباتر به نظر رسیدن خانه و اتاق ها تاثیر بسیار چشمگیری دارد. در برخی مواقع فرش دایره مانند جلوه زیبایی به سالن نشیمن میدهد درحالی که همین فرش برای اتاق غذاخوری چندان مناسب نباشد.



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش